Γιατί να επενδύσω σε Google Ads;

Γιατί να επενδύσω σε Google Ads;

Γιατί να επενδύσω σε Google Ads;

Τι είναι το Google Ads;

Το Google Ads είναι το διαδικτυακό διαφημιστικό πρόγραμμα της Google. Μέσω του Google Ads, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις για να προσεγγίσετε άτομα ακριβώς  τη στιγμή που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

 

Πώς λειτουργεί το Google Ads;

Οι χρήστες του Google Ads επιλέγουν λέξεις-κλειδιά ή λέξεις-κλειδιά για τις οποίο θα ήθελαν να κατατάξουν στις σχετικές αναζητήσεις Google. Στη συνέχεια, υπολογίζουν το badget που θέλουν να δαπανήσεις κάθε φορά που μία από τις διαφημίσεις λαμβάνει ένα κλικ.

Μόλις η διαφήμιση ξεκινήσει, έχει την ευκαιρία να εμφανιστεί στην κορυφή των σχετικών αναζητήσεων της Google. Τα Google Ads εμφανίζονται πάντα πάνω από τη λίστα των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google, δίνοντας στη σελίδα σας μια καταπληκτική ευκαιρία για τη δημιουργία επισκεψιμότητας και πωλήσεων.

Όταν ένας χρήστης κάνει κλικ σε μία από τις διαφημίσεις σας χρεώνεστε το ποσό που έχετε καθορίσει στη σχετική λέξη-κλειδί ή φράση-κλειδί. Ποτέ όμως δεν χρειάζεται να πληρώνετε για διαφημίσεις που προβάλλονται στους χρήστες αλλά δεν κάνουν κλικ. Συνεπώς πληρώνετε μόνο για κάθε πιθανό πελάτη ο οποίος κάνει κλικ στη σελίδα σας ενδιαφερόμενος για αυτό που προσφέρετε.

 

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Google Ads;

 

  1. Στόχευση στις διαφημίσεις

Η στόχευση σάς δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Το Google Ads προσφέρει διαφορετικούς τρόπους στόχευσης όπως λέξεις κλειδιά, τοποθεσία, ηλικία, γλώσσα κ.α.

 

  1. Έλεγχος του κόστους

Το Google Ads σας επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο του τρόπου με τον οποίο ξοδεύετε τα χρήματά σας. Δεν υπάρχει ελάχιστο, μπορείτε να επιλέξετε πόσα χρήματα ξοδεύετε ανά μήνα, ανά ημέρα και ανά διαφήμιση.

 

  1. Έλεγχος των αποτελεσμάτων

Για να μπορέσετε να βελτιωθείτε πρέπει να ξέρετε τι κάνετε λάθος. Η Google κάνει τα πάντα απλά και εύκολα κατανοητά.  Μπορείτε να μάθετε βασικές πληροφορίες, όπως κλικ, εμφανίσεις, προϋπολογισμό λέξεων-κλειδιών κ.λπ., ή να αποκτήστε ακόμα πιο λεπτομερή στοιχεία με την ενσωμάτωση του Google Analytics. Σας επιτρέπει να δείτε ακριβώς πώς συμπεριφέρονται οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας – μέχρι και στο που έκαναν κλικ, πού πήγαν στη συνέχεια και πόσο χρόνο ξόδεψαν σε κάθε σημείο.

 

  1. Εμφάνιση στα πρώτα αποτελέσματα της Google

Οι ιστοσελίδες που εμφανίζονται οργανικά στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google, έχουν καλογραμμένες σελίδες, στοχευμένες λέξεις-κλειδιά, μεγάλο αριθμό backlinks και χρησιμοποιούν διάφορες άλλες στρατηγικές SEO. Αυτή η διαδικασία είναι πολύ χρονοβόρα και κάποιες επιχειρήσεις δεν καταφέρνουν να δουν ποτέ την ιστοσελίδα τους στην πρώτη σελίδα αναζητήσεων. Με το Google Ads όμως, η ιστοσελίδα σας θα βγει σίγουρα στα τρία πρώτα αποτελέσματα της Google. Επιπροσθέτως, θα βοηθήσει και στην άνοδο της ιστοσελίδας σας στα οργανικά αποτελέσματα, ώστε να έχετε επισκέψεις ακόμα και όταν η διαφήμιση τελειώσει.

 

Αυτή τη στιγμή η Google έχει καταφέρει να δημιουργήσει καινούριο ρήμα. Και αυτό γιατί, τώρα, όταν οι άνθρωποι έχουν μια ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί η πρώτη τους σκέψη είναι «γκούγκλαρε το».

Αν αναρωτιέστε λοιπόν αν αξίζει να επενδύσετε σε Google Ads, έχετε πάρει ήδη την απάντηση σας.

No Comments

Post A Comment