Τι είναι το Internet Marketing;

internet marketing

Τι είναι το Internet Marketing;

Το Internet Marketing αναφέρεται στις στρατηγικές που χρησιμοποιούνται για την εμπορία προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο και με άλλα ψηφιακά μέσα. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν μια ποικιλία διαδικτυακών πλατφορμών, εργαλείων και συστημάτων παράδοσης περιεχομένου, όπως:

  • Περιεχόμενο και σχεδιασμός ιστοσελίδας
  • Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Blogging
  • Βίντεο/podcasting
  • Διαδικτυακές διαφημίσεις
  • Χορηγίες και πληρωμένες προσφορές

Ενώ ο προφανής σκοπός του μάρκετινγκ στο διαδίκτυο είναι η πώληση αγαθών και υπηρεσιών ή η διαφήμιση μέσω του διαδικτύου, δεν είναι ο μόνος λόγος που μια επιχείρηση θα το κάνει.

Μια εταιρεία μπορεί να προωθεί στο διαδίκτυο για να επικοινωνήσει ένα μήνυμα για τον εαυτό της (χτίζοντας το εμπορικό σήμα της) ή για να διεξάγει κάποια έρευνα. Το διαδικτυακό μάρκετινγκ μπορεί επίσης να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να εντοπίσετε μια αγορά-στόχο, να ανακαλύψετε τις επιθυμίες και τις ανάγκες ενός τμήματος μάρκετινγκ, να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες ή να δημιουργήσετε κύρος και τεχνογνωσία σε έναν κλάδο.

Πώς λειτουργεί το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο;
Το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο χρησιμοποιεί τη διαδικτυακή δραστηριότητα των πελατών για να τους συνδέσει με μια επιχείρηση, προσεγγίζοντάς τους σε διάφορα μέρη στο διαδίκτυο. Οι τύποι μάρκετινγκ διαδικτύου που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση θα εξαρτηθούν από το επιχειρηματικό μοντέλο, τους τύπους προϊόντων, τους πελάτες-στόχους, τον προϋπολογισμό και πολλά άλλα.

Χρειάζομαι το Internet Marketing για την επιχείρησή μου;
Το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο γίνεται όλο και πιο υποχρεωτικό για επιχειρήσεις όλων των τύπων. Οι πελάτες περνούν πολύ χρόνο στο διαδίκτυο κάθε μέρα, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, της περιήγησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, της χρήσης μηχανών αναζήτησης και της επίσκεψης ιστότοπων.

Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν διάφορες διαδικτυακές μεθόδους για την εύρεση, την έρευνα και τελικά τη λήψη αποφάσεων αγοράς. Πάνω από το 40% των καταναλωτών αναφέρουν ότι στρέφονται για πρώτη φορά στην αναζήτηση Google όταν αναζητούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και το 26% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ψωνίζουν στο διαδίκτυο κάθε εβδομάδα.

Ωστόσο, η επισκεψιμότητα από σελίδες κοινωνικών μέσων και διαφημίσεις αντιπροσωπεύει περίπου το 8% των καταναλωτών που ανακαλύπτουν ιστότοπους λιανικής. Μπορείτε να επωφεληθείτε από όλα αυτά τα κανάλια δημιουργώντας ευρείες πλατφόρμες μάρκετινγκ στο διαδίκτυο για να βοηθήσετε πιθανούς πελάτες και πελάτες να βρουν την επιχείρησή σας.

Αυτό ισχύει ακόμα και αν η επιχείρησή σας είναι μικρή και τοπική. Από το 2015 έως το 2017, η Google είδε τις αναζητήσεις για κινητά “κοντά μου” με κάποια παραλλαγή του “να αγοράσω” ή “μπορώ να αγοράσω” να αυξάνονται κατά 500%- ένας αριθμός που είναι πιθανό να συνεχίσει να αυξάνεται.

Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης που έχετε ή το πού βρίσκεστε, η επένδυση στο μάρκετινγκ διαδικτύου μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε την επιχείρησή σας, να συνδεθείτε με τους πελάτες και να κάνετε πωλήσεις.

No Comments

Post A Comment